Markedsundersøkelse - Unge kvinner til Sigdal

Denne våren har Hedda Medalen og Kaja Bjertnes Frøyse i gjennomført et prosjekt i samarbeid med Sigdal Utvikling, hvor målet har vært å utforske hvordan Sigdal kan gjøres mer attraktivt for unge kvinner i alderen 20–30 år.

Som en del av dette arbeidet har de utarbeidet en markedsundersøkelse. Undersøkelsen tar litt over fem minutter å besvare, og ved å delta kan du være med i trekningen av billetter til SnippSnapp på Prestfoss Samfunnshus 31.mai! 

Alle svar tas i mot med stor takk og vil være til hjelp i arbeidet videre. 

 Klikk på lenken nedenfor for å delta i undersøkelsen:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAANAAdH49aBURE5JMzRIMlVQRk8xSEdWMFdGWTgxSUNJWC4u